Warning: Use of undefined constant ile_uczestnikow - assumed 'ile_uczestnikow' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /strategia-email/functions/rejestracja.php on line 14

Warning: Use of undefined constant nr_akcji - assumed 'nr_akcji' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /strategia-email/index.php on line 11
Nowoczesny E-mail Marketing jako precyzyjne narzędzie sprzedażowe o rewolucyjnej skuteczności

Nowoczesny E-mail Marketing jako precyzyjne narzędzie sprzedażowe o rewolucyjnej skuteczności

warsztaty + konsultacje dla osób odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż
Poznań: 15.12.2016 r., Warszawa: 16.12.2016 r., Katowice: 19.12.2016 r.

„79% marketerów wskazuje e-mail Marketing jako formę komunikacji z najwyższym ROI”
Źródło: magazyn „Online Marketing Polska” nr 24

Zastanawiasz się, jak przywrócić skuteczność e-mail marketingu z czasów, gdy ludzie jeszcze otwierali i czytali maile ? Nie chcesz przegapić rewolucji, jaka dokonuje się w e-mail marketingu, dzięki już powszechnie dostępnym narzędziom automatyzacji i personalizacji Malingów i chcesz w pełni wykorzystać efekt synergii pomiędzy e-mail marketingiem a innymi formami komunikacji online i offline? Weź udział w całodziennych certyfikowanych warsztatach w całości poświęconych skutecznej sprzedaży za pomocą e-mail marketingu, podczas których nauczysz się budować swój własny plan e-mail marketingowy idealnie dopasowany do wielkości i budżetu Twojej firmy i Twoich produktów.



DLACZEGO WARTO?

  • praktyczna formuła – część teoretyczna połączona z blokiem narzędziowym oraz ćwiczeniami,
  • sprawdzone przykłady z różnych branż dla sektorów B2B i B2C,
  • wskazówki, w które narzędzia warto inwestować – porównanie ich wad i zalet w zależności od wielkości budżetu i firmy oraz rodzaju branży,
  • drukowany certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

KORZYŚCI

  • dowiesz się jak przygotować strategię e-mail marketingową dopasowaną do wielkości i budżetu firmy,
  • nauczysz się tworzyć skuteczny mailing sprzedażowy od A do Z,
  • dowiesz się jak osiągnąć wysoki wskaźnik dostarczalności i jak dbać o higienę bazy,
  • poznasz 10 nowoczesnych i skutecznych metod generowania leadów dla B2B i B2C;
  • nauczysz się reaktywować nieaktywnych klientów poprzez działania reklamowe na Facebooku.
  • nauczysz się jak samodzielnie przeprowadzić szybki audyt mailingu

DLA KOGO?

  • pracowników działów marketingu i sprzedaży,
  • osób odpowiedzialnych za analizowanie efektywności kampanii marketingowych w internecie,
  • właścicieli firm poszukujący metod zwiększających sprzedaż oraz praktycznej wiedzy na temat oceny skuteczności działań reklamowych,
  • wszystkich, dla których istotne jest osiągnięcie szybkiego wzrostu obrotów z kanału online.

 

Prelegent:

Artur Maciorowski
Redaktor prowadzący magazynu „Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode definiuje rynkowe strategie internetowe, wspiera firmy w planowaniu promocji sprzedaży i reklamy online. Absolwent programu "Professional Diploma in Marketing" organizowanego przez The Chartered Institute of Marketing oraz certyfikowanego kursu "IBM Application framework for e-business" w Zurychu. Od 1998 r. związany z wykorzystaniem Internetu w biznesie i komunikacji. Pracował w branży IT, agencji interaktywnej oraz sektorze bankowym, kreując pomysły i wdrażając strategie internetowe. Od 11 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego, w których wzięło udział już ponad 3000 uczestników.

Szczegółowy program warsztatów:

I
JAKIE MOŻLIWOŚCI SPRZEDAŻOWE NIESIE E-MAIL MARKETING W 2017 ROKU?

Podczas tego warsztatu dowiesz się o nowych, elastycznych możliwościach e-mail marketingu, które powodują, że to narzędzie może bezpośrednio sprzedawać nawet drogie i trudne produkty.

  1. Jak wykorzystać kanał e-mailowy do natychmiastowej sprzedaży – pokażemy Ci, jakie produkty i usługi można bez problemu sprzedać bezpośrednio, bez etapu pozyskiwania leadów. Przedstawimy, jak powinna wyglądać taka kampania w B2B i B2C na podstawie najlepszych przykładów z 2016 roku.
  2. E-mail marketing w dobie omnichannel – jak wykorzystać e-mail marketing jako „wzmacniacz” innych działań: na Facebooku, SMS-owych, reklam PCC, mobilnych. Pokażemy Ci jak nawet o kilkaset % podnieść konwersję tych kampanii, gdy dołączysz do nich przemyślany e-mail marketing.
  3. Automatyzacja i personalizacja e-mail marketingu jako zjawisko, które aktywowało wielką sprzedażową moc e-maila: pokażemy Ci, jakie efekty możesz uzyskać, jeżeli dopasujesz treść i inne parametry e-mailingów do zachowania Twoich klientów na stronach WWW, na Facebooku, do działań Twojego zespołu sprzedażowego.
  4. Jak dbać o higienę i jakość bazy adresów i co robić, by zamiast do SPAM-u lub niechcianych folderów, trafiać do skrzynek głównych i osiągać wysoki wskaźnik dostarczalności.
NARZĘDZIOWNIA
  • Gotowe przykłady kampanii zorientowanych na bezpośrednią sprzedaż – na podstawie wielu przykładów kampanii dla zróżnicowanych produktów i branż w B2C i B2B z pewnością wybierzesz te, na których będziesz mógł wzorować swoje działania po powrocie ze szkolenia.
  • Narzędziownia: jak wybrać system do e-mail marketingu, w które działania i nowoczesne narzędzia warto inwestować, by wyprzedzić konkurencję, a które przestaną być skuteczne – porównanie wad i zalet oraz sprytne zalecenia dla małych, średnich i dużych firm na 2017 rok.
II
WYRÓŻNIKI SKUTECZNYCH E-MAILINGÓW, CZYLI CO DZIAŁA JAKO UNIQUE SELLING POINT W KAMPANIACH E-MAIL – PORADY, KTÓRYCH NIE ZNAJDZIESZ GDZIE INDZIEJ

Podczas tego warsztatu nauczysz się stosować wyróżniki, dzięki którym poprawisz otwieralność wiadomości i zwiększysz sprzedaż.

  1. Jaki język w e-mailingu będzie skuteczny w 2017 roku? Jak współcześnie pisać, aby nie tylko być przeczytanym, ale wywołać emocje, które przełożą się na szybką sprzedaż lub wykonanie pożądanej czynności przez klienta?
  2. Content marketing w e-mail marketingu – o contencie mówi się od 2-3 lat, jednak dziś sprzedaje już tylko bardzo głęboka, unikalna i wyrafinowana treść. Pokażemy najlepsze przykłady, z których wnioski z łatwością przeniesiesz do swojej firmy.
  3. Wideomailing – wideo jest obecnie najskuteczniejszym narzędziem sprzedażowym na Facebooku. Okazuje się, że można tę skuteczność przenieść do kanału e-mail. Tylko u nas dowiesz się, jak zrobić to dobrze, czyli poradzić sobie z brakiem opcji automatycznego otwierania się wideo w większości dostawców poczty e-mail i jak zwiększyć wskaźnik otwarć wiadomości i odtworzeń wideo.
  4. Responsywny e-mail marketing – jak tworzyć sprzedażowe e-mailingi na smartfony, gdzie większość użytkowników sprawdza pocztę i co więcej już 40% z nich kupuje przez telefon!
NARZĘDZIOWNIA
  • Przygotowywanie skutecznego e-mailingu sprzedażowego od A do Z: jak planować treść, jakiego języka używać, jak dobierać zdjęcia, tworzyć tematy e-mailingów sprzedażowych, jak dopasować odpowiednie call-to-action – przegląd i analiza najlepszych i najgorszych praktyk dla różnych branż B2B i B2C.
  • Jak samodzielnie przeprowadzić szybki audyt mailingu: od przygotowania, do wysyłki i analityki – co testować i mierzyć, w jaki sposób i jak się rozliczać, by osiągać ponadprzeciętne OR, CTR i CTOR, ograniczyć koszty i poprawić konwersję.
III
GENEROWANIE LEADÓW – JAK SKUTECZNIE POZYSKIWAĆ KONTAKTY HANDLOWE DLA B2B I B2C I BUDOWAĆ WARTOŚCIOWĄ SPRZEDAŻOWO BAZĘ?

Podczas tego warsztatu dowiesz się, jak w obliczu powszechnej nieufności do pozostawiania w sieci swoich namiarów skutecznie nakłonić klienta, aby przekazał Ci swoje prawdziwe dane, dlaczego tylko niektóre bazy sprzedają i jakie warunki muszą być spełnione, aby Twoja baza dawała dobre wyniki.

  1. Jak w 2017 roku pozyskiwać wartościowe sprzedażowo rekordy, aby nie przepłacać? 10 nowoczesnych technik najbardziej skutecznego i szybkiego pozyskiwania adresów e-mail dla B2B i B2C: dynamiczne landing pages, pop-upy, social media, live chat i gotowe do zastosowania scenariusze pozyskiwania zgodnie z prawem atrakcyjnych adresów w Internecie i poza siecią.
  2. Jak sprytnie wykorzystać media społecznościowe do pozyskania jak największej liczby leadów – przegląd i analiza najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.
  3. Jak wybierać bazy zewnętrzne – sposoby weryfikacji ich potencjału sprzedażowego i legalności jeszcze przed nabyciem i wysyłką, przegląd najistotniejszych czynników wyboru i najczęściej popełnianych błędów podczas e-malingów zewnętrznych.
NARZĘDZIOWNIA
  • Przegląd i porównanie niezawodnych narzędzi do weryfikacji poprawności kampanii leadowych i landing page'y, dzięki którym nie popełnisz żadnego technicznego błędu, który mógłby zaprzepaścić nawet najlepiej przemyślaną strategię pozyskiwania leadów.
  • Krok po kroku: jak tworzyć skuteczny formularz kontaktowy i landing page dla B2B i B2C, by zwiększyć konwersje – wskazówki , jakie sprawdzone elementy sprawiają, że klienci chętnie zostawiają swoje prawdziwe dane.
  • Ćwiczenie praktyczne: tworzenie skutecznych postów na Facebooku, dzięki którym pozyskasz nawet kilkaset wartościowych leadów – osobno dla B2B i B2C.
IV
NOWOŚĆ! AUTOMATYZACJA E-MAIL MARKETINGU JAKO WYJĄTKOWO SKUTECZNE NARZĘDZIE SPRZEDAŻOWE

Podczas tego warsztatu dowiesz się, jak nowy, zautomatyzowany e-mail marketing sprawdza się w przekształcaniu zimnego kontaktu w gorącego leada oraz w finalną transakcję.

  1. Czym jest automatyzacja e-mail marketingu i dlaczego tak doskonale sprawdza się w „dopieszczaniu” klientów, dzięki czemu czują się wyjątkowo i kupują?
  2. Jak w praktyce wygląda „dojrzewanie leada” w automatyzacji e-mail marketingu? Co to jest segmentacja bazy i dlaczego jest tak kluczowa w generowaniu dobrych wyników sprzedażowych?
  3. Kluczowe etapy w kampanii e-mail - tzw. trigger points – w zależności od tego, w jakim punkcie lejka sprzedażowego znajduje się klient. Jak je zidentyfikować i jak dostosować komunikat w e-mailu, aby „popchnąć” klienta w kierunku decyzji zakupowej?
NARZĘDZIOWNIA
  • Jak zautomatyzować proces wysyłania e-mailingów tak, aby oszczędzać czas i koszty ich przygotowania oraz wysyłki? Jakie wybrać narzędzia do marketing automation w zależności od wielkości firmy – przegląd i praktyczne porównanie dostępnych rozwiązań polskich i zagranicznych wraz ze wskazaniem ich wad i zalet.
  • Krok po kroku: jak za pomocą e-mail marketingu zmienić prospektów w klientów – jakie techniki zastosować, aby zwiększyć wartość zamawianych przez nich produktów – przegląd i analiza najlepszych praktyk i błędów w projektowaniu komunikacji i ścieżki klienta, która prowadzi do zakupu.
V
NOWE NARZĘDZIA I MOŻLIWOŚCI W SŁUŻBIE PODNOSZENIA SPRZEDAŻOWEJ FUNKCJI E-MAILA: BIG DATA I PERSONALIZACJA

Podczas tego warsztatu, na przykładzie 2 kampanii dla sektora B2B i B2C dowiesz się, jak stosować nowoczesne technologie śledzenia zachowania użytkowników sieci, aby zaoferować klientowi produkt w miejscu i czasie, w którym pojawia się rzeczywista potrzeba, co fenomenalnie podnosi skuteczność sprzedaży.

  1. Jak monitorować zachowanie klientów, aby dotrzeć do nich z ofertą, której potrzebują w danym miejscu i czasie – czyli jak wykorzystać bezprecedensowe możliwości sprzedażowe e-maila.
  2. Jak osiągnąć nadzwyczajne wyniki sprzedażowe, dzięki dynamicznym treściom dopasowanym do zachowania użytkowników na stronie internetowej? E-mail statyczny (kiedyś) i dynamiczny (obecnie) – porównanie skuteczności na przykładzie kampanii sprzedażowej w B2B i B2C.
  3. E-mail retargeting i remarketing w praktyce – jak ponownie dotrzeć do danego klienta, który widział ofertę, ale nie kupił. Wykorzystanie w tym celu kodów trackingowych oraz Facebook Custom Audience.
  4. Niezawodne wskazówki jak reaktywować byłych klientów poprzez działania reklamowe na Facebooku, by dokonali ponownego zakupu.
  5. Jak poprawić dostarczalność i efektywność e-mailingów dzięki zastosowaniu mediów społecznościowych, blogów i innych niestandardowych metod.
NARZĘDZIOWNIA
  • Jak wykorzystać Google Analytics w e-mail marketingu i dzięki odpowiedniej konfiguracji zamienić anonimowe dane o odwiedzających Twoją stronę WWW w przydatne informacje i móc kierować do nich dopasowane mailingi o wysokiej skuteczności sprzedażowej.

Miejsce i termin

15.12.2016 r.
Poznań
Omega
ul. Dąbrowskiego 79
16.12.2016 r.
Warszawa
Golden Floor Plaza
al. Jerozolimskie 123A
19.12.2016 r.
Katowice,
Europrofes
ul. Stawowa 10

Koszt uczestnictwa

w warsztacie

Koszt uczestnictwa:

Niższa cena na zgłoszenia nadesłane do 12 grudnia 2016! 999 zł + VAT

Koszt udziału 1 osoby w warsztatach wynosi 1199 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa w szkoleniu dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały seminaryjne, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Warsztaty odbywają się w godzinach 10:00-17:00.


Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /strategia-email/index.php on line 487

Warning: include(/parts/rejestracja.php): failed to open stream: No such file or directory in /strategia-email/index.php on line 487

Warning: include(): Failed opening '/parts/rejestracja.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/local/php72/lib/pear') in /strategia-email/index.php on line 487


WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • Niższa cena na zgłoszenia nadesłane do 12 grudnia 2016! 999 zł + VAT
  • Koszt uczestnictwa w kursie wynosi: 1199 zł netto
  1. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. wypełnionego formularza zgłoszenia.
  2. Otrzymanie przez Organizatora zgłoszenia jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. a Zamawiającym i oznacza akceptację Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Szkoleniowych FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma na podany w zamówieniu adres mailowy potwierdzenie wpisania na listę uczestników szkolenia.
  4. Podstawę płatności za szkolenie stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Faktura pro forma zostanie wysyłana do Zamawiającego na podany w zamówieniu adres mailowy najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem szkolenia.
  5. W przypadku zgłoszenia z jednej firmy:
    • 3 osób - organizator udzieli 10% rabatu,
    • 4 osób - organizator udzieli 15% rabatu,
    • 5 osób - organizator udzieli 20% rabatu,
    • powyżej 5 osób - możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
    Uwaga! Rabaty dla zgłoszeń mnogich udzielane są od ceny podstawowej.
    Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 83 141 lub: anna.cywinska@forum-media.pl
  6. Nie później niż 5 dni przed terminem szkolenia Zamawiający otrzyma informacje organizacyjne, zawierające m.in. dane o miejscu szkolenia oraz fakturę pro forma.
  7. Nieuregulowanie faktury pro forma nie jest równoznaczne z  rezygnacją z uczestnictwa w szkoleniu.
  8. W terminie 7 dni po terminie szkolenia Organizator wystawi i prześle Zamawiającemu fakturę VAT.
  9. Złożenie pisemnej rezygnacji z udziału w szkoleniu nie później niż 14 dni przed terminem szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych.
  10. W przypadku niezłożenia rezygnacji przez Zamawiającego w regulaminowym terminie lub braku obecności uczestnika na szkoleniu, Organizator zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego pełnymi kosztami szkolenia.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji programu szkolenia lub kongresu, w merytorycznie uzasadnionych przypadkach.

KONTAKT

Z ORGANIZATOREM

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. ul. Polska 13, 60-595 Poznań KRS nr 0000037307, Wydział VIII KRS Poznań, NIP 781-15-51-223 REGON 631046924 Kapitał zakładowy 300 000 zł

Alicja Wierzbicka
Event Manager
alicja.wierzbicka@forum-media.pl
tel. 61-66-55-881