NEWSLETTER
RENAULT
LISTOPAD 2016

Warning: Use of undefined constant akcja - assumed 'akcja' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /magazynflota.renault/index.php on line 30
Złoty Klucz Jakości

Złoty Klucz Jakości to nagroda przyznawana za najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Stacjach Obsługi. Trzeci raz z rzędu trafiła ona w ręce Renault Polska. Stacje Renault, które objęto badaniem, spełniły standardy obsługi na poziomie 87,3%!

Nagrody Złotych Kluczy Jakości przyznawane są na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016. Te badania to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, który został zrealizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. Ranking, który powstał w wyniku audytu, przeprowadzono w kilkudziesięciu Autoryzowanych Stacjach Obsługi. W projekcie poddano ocenie trzy formy kontaktu klienta z ASO. Oprócz badania jakości obsługi w samym serwisie, pod uwagę zostały wzięte także jakość rozmowy telefonicznej, podczas której umawiano wizytę w serwisie, oraz korespondencji drogą elektroniczną. Dodatkowo ankieterzy dyskutowali z klientami stacji, podczas których sami klienci oceniali ważność poszczególnych etapów obsługi klienta.

Wyniki konkursu były jednoznaczne. Zdecydowanie zwyciężyło Renault Polska. Złoty Klucz Biznesu trafił do Renault trzeci raz z rzędu, co tylko podkreśla wysoką jakość oferowanych usług.

SPRAWDŹ CO JESZCZE MOŻEMY ZAOFEROWAĆ TWOJEJ FIRMIE
Dołącz do nas: