Ubierz swoją markę w strategię
dzień
 

inspiracji i sprawdzonych technik prowadzenia kampanii promocyjnych

godzin
 

dzięki którym twoja pasja do mody zacznie przynosić realne zyski - w rzeczywistości online!

gotowych
przepisów

na skuteczne działania promocyjne w internecie - do zastosowania OD ZARAZ!

minut
 

wypełnionych metodami, narzędziami i trikami e-marketingowymi, które zapewnią wzrost sprzedaży!

Program wydarzenia
9:30 14.04.18
Branding w erze Instafashion. Jak w czasach dynamicznych zmian zbudować trwałą i silną markę mody?
  • Antykruchość – jak przetrwać kiedy inne marki znikają z rynku?
  • Nowa era projektowania, promowania i sprzedawania mody – jak odnaleźć się w aktualnym systemie i nie stracić ducha marki?
  • Jak dotrzeć i zbudować prawdziwą więź z klientem, który może mieć wszystko?
Maciej Sadolny
Emocje kupują ubrania - jak wywołać emocje w branży e-commerce, aby zwiększyć swoją sprzedaż?
  • Idealny packshot, który zdobędzie klienta i podniesie konwersję - czym się wyróżnić, aby odbiorca zwrócił uwagę na nasz produkt i pozostał klientem?
  • Jak znacząco zwiększyć konwersję - video packshot/360 czy zwykłe zdjęcie? Na przykładzie największych firm z rynku e-commerce w kraju.
  • Jak ocenić, czy nasza promocja fotografią produktową jest skuteczna - jakimi wskaźnikami ją mierzyć?
  • Jak wygenerować wzrost sprzedaży poprzez zbudowanie dobrego listingu oraz karty produktu uwzględniając przy tym emocje konsumentów?
  • Jak wykorzystać remarketing i ponownie wykorzystać zdjęcia do stworzenia skutecznych reklam personalizowanych?
Katarzyna Sekścińska
DOBRA TREŚĆ JUŻ "SAMA SIĘ NIE BRONI" - JAK TWORZYĆ WARTOŚCIOWY CONTENT MARKETING W BRANŻY MODOWEJ?
CASE STUDY:
RISK MADE IN WARSAW, CALVIN KLEIN, REALISATION PAR, ZOFIA CHYLAK
  • Język wartości i emocji - jak wyróżnić się w branży i zdobyć klienta wykorzystując do skutecznej kampanii promocyjnej emocje i wartości konsumentów?
  • User experience - jeden z najefektywniejszych kluczy do sukcesu!
  • Jak w oparciu o trendy, nie odchodząc od DNA marki, zwiększać jej zasięgi oraz efektywność sprzedaży?
  • Które alternatywne kanały dystrybucji contentu znacząco wzmocnią wizerunek i zainteresowanie Twoją marką? Jak dobrać odpowiednie kanały do rodzaju działalności? Na przykładzie m.in. DIESEL, TOTEME, Showroom, DREAM NATION.
Daniel Kędzierski
Marka modowa w świecie social mediów - jak dobrać grupę docelową i sprzedać produkt w branży fashion?
  • Od analizy klientów i ich zainteresowań do skutecznej sprzedaży.
  • Jak efektywnie wykorzystać grupy na Facebooku do sprzedaży w branży fashion?
  • Metody bezinwazyjnej współpracy z blogerami modowymi.
  • Reklamy dynamiczne na Facebook - skaluj biznes przez technologię, a nie powiększając zespół!
Jędrzej Kowalski
Influencerzy jako niezbędni ambasadorowie Twojej marki
 
  • Jak dobrać influencera do specyfiki Twojej marki? Jakimi zasadami kierować się przy wyborze właściwych influencerów aby zwiększyli oni Twoje zasięgi i nie pozbawili klientów?
  • Jak przekonać wpływową osobę do współpracy z marką? Case study - niekonwencjonalne metody oraz często popełniane błędy.
  • Czego oczekiwać od Influencera? Ambasador marki, zdjęcia na Instagramie, noszenie ubrań naszej marki prywatnie czy umieszczanie postów na Facebooku - jakie działania są najistotniejsze dla budowania silnej marki modowej?
  • Jak monitorować i mierzyć skuteczność współpracy z influencerami. Jakich mierników użyć do oceny efektywności współpracy w aspekcie całej kampanii promocyjnej?
Maciej Sadolny
Nowoczesna kampania mailingowa - jak prowadzić efektywną promocję i sprzedaż w nowej rzeczywistości prawnej
  • Jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową, aby zmniejszyć liczbę klientów wypisujących się z naszej bazy danych?
  • Jak poszerzyć bazę mailingową o wartościowe dla naszej marki rekordy: formularze zapisu, social media, SEM, lead nurturing czy może content marketing? Jakie metody będą najskuteczniejsze dla Twojej działalności?
  • Jak zastosować w biznesie modowym sprawdzone metody minimalizacji kosztów poprzez łączenie kampanii mailingowej z kampanią na Facebooku?
  • Jak wyprzedzić konkurencję wykorzystując zmiany prawne w RODO i prowadzić skuteczną kampanię mailingową zgodnie z prawem?
  • Jakich najskuteczniejszych narzędzi i wskaźników używać do monitorowania zachowania i zaangażowania naszych klientów, aby stworzyć ofertę odpowiadającą ich potrzebom?
Małgorzata Olszewska
WIELOKANAŁOWOŚĆ = WIELOWYZNANIOWOŚĆ. JAK ZARZĄDZAĆ OMNICHANNELOWO, ABY KANAŁY SIĘ WSPIERAŁY I UZYSKAŁY EFEKT SYNERGII?
  • Jaka jest rola kanałów na ścieżce zakupowej Klienta - jak przekuć tę wiedzę w przewagę konkurencyjną?
  • Jakie oczekiwania mają Klienci wobec firm, które sprzedają omnichannelowo i jak je spełnić?
  • Synergia i wspieranie się kanałów versus konkurencja i efekt kanibalizacji sprzedaży.
Narzędzia promocji okiem eksperta
JAK SKUTECZNIE WDRAŻAĆ DUŻY SYSTEM E-COMMERCE NA PRZYKŁADZIE VISTULA GROUP S.A. (VISTULA, WÓLCZANKA I W.KRUK)
  • Jak wdrażać elastyczny i skuteczny system e-commerce, aby zyskać przewagę konkurencyjną? Od estymacji czasu pracy po produktywną finalizację.
  • Jak budować profesjonalny zespół e-commerce? Jakie kompetencje i metodologia pracy wpływają na osiągnięcie wyznaczonej efektywności?
  • Czy cztery miesiące na nowy systemy e-commerce to mało i czy można szybciej? Case study na podstawie Vistula, W.KRUK i Wólczanka.
  • Perspektywy i wyzwania branży e-commerce - z jakich narzędzi i metod skorzystać, aby stworzyć odpowiednią strategię działania systemu na najbliższe lata.
17:00
Kto powinien wziąć udział w kongresie:

Osoby kreujące wizerunek marki oraz prowadzący komunikację marketingową: m.in. specjaliści PR i Marketingu, Brand Managerowie, Brand Architekci czy Account Executive.

Osoby odpowiedzialne za działania e-commerce i sprzedaż w social media.

Osoby prowadzące sklepy internetowe oraz firmy rozważające wejście w sprzedaż online.

Twórcy nowych marek oraz projektanci.

Właściciele niezależnych sklepów odzieżowych i początkujących firmy modowych.

Managerowie odpowiedzialni za strategię marki dużych firm z branży odzieżowej.

Osoby zainteresowane łączeniem mody z biznesem.

Prelegenci
Najlepsze formy promocji na konferencji Business Inside Fashion

Olka
Kaźmierczak

Brand Architect, założycielka POP UP GRUPY – pierwszego w Polsce kolektywu strategiczno-kreatywnego w branży mody i lifestyle, który w krótkim czasie stał się partnerem takich marek jak Gosia Baczyńska, Loft37, TOVA, Fiore czy WEAVE. W 2015 r. powołała do życia pierwszą w Polsce akademię biznesu mody Fashion PR Talks, a wraz z nią darmową platformę edukacyjną z kilkoma setkami eksperckich materiałów na koncie. Mówczyni i szkoleniowiec. O markach modowych wykładała na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, na ASP w Łodzi i Gdańsku, w poznańskim School Of Form czy w krakowskim SAPU.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz prestiżowej Central Saint Martins w Londynie.
O Olce Kaźmierczak i jej projektach mówiono w najważniejszych polskich magazynach branżowych, programach telewizyjnych i publikacjach w sieci. W 2015 r. polskie „ELLE” nazwało ją jedną z reprezentantek „generacji talentów”.

Narzędzia promocji okiem eksperta

Marcin
Rutkowski

zarządza zespołem marketingu i komunikacji i-systems - firmy tworzącej dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. W ostatnich latach, firma dwukrotnie znalazła się w rankingu Deloitte Technology Fast 500, jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie. Pojawiła się również w rankingu FT1000, organizowanym przez Financial Times i Statista. Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim i studiów podyplomowych z zakresu public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Obecnie coraz częściej po drugiej stronie katedry.

Konferencja na temat Social Media Marketing

Daniel
Kędzierski

wizjoner, miłośnik nowych technologii, inwestor, przedsiębiorca z 15 letnim stażem. Obecnie CEO w FastTony.es, gdzie odpowiada za globalny rozwój marki. Specjalista od kampanii reklamowych i produkt launch na rynkach międzynarodowych współpracując z grupą ponad 30.000 klientów i partnerów w 130 krajów. Tworzył strategie biznesowe i marketingowe, a z jego rozwiązań technologicznych z korzystały firmy takie jak: T-Mobile, DDB Tribal, McDonalds, Starcom. Prelegent największych krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi stałą rubrykę o technologii reklamowej w ekosystemie Facebook w Magazynie Online Marketing. Jego artykuły są publikowane w wielu branżowych czasopismach takich jak Marketer+, Mensis i inne. Członek jury w prestiżowym konkursie "E-commersy". Szkoleniowiec, wykładowca. Chętnie dzieli się wiedzą z przyszłymi przedsiębiorcami i menadżerami na Akademii Morskiej w Gdyni, Wyższej szkole Europejskiej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Bielskiel Wyższej Szkole im. Józefa Tyszkiewicza

Konferencja poświęcona modzie w online marketingu

Maciej
Stodolny

z branżą mody związany od 6 lat, jako pierwszy projekt uruchomił agencję marketingową specjalizującą się w branży modowej i kosmetycznej: Marketing Modowy. Agencja w 2016r. została z powodzeniem sprzedana. W tym samym roku jako jeden z inwestorów dołączył do zespołu MODILE.PL - agregatora modowego skupiającego największe sklepy i marki w kraju. Obecnie jako Marketing Manager zajmuję się marketingiem portalu, optymalizacją konwersji sprzedażowej oraz pozyskiwaniem nowych źródeł ruchu. Wspólpracuje m.in. z Zalando, Answear, Eobuwie, LPP czy też Orsay.

Jędrzej Kowalski na konferencji opowie o internet marketingu

Jędrzej
Kowalski

od 5 lat pełnię funkcję Brand i PR Managera w marce 303 Avenue. Wcześniej współpracował m.in. ze stacjami radiowymi, telewizją informacyjną i poratalmi internetowymi. Laureatem Europejskiego Konkursu Radiowego 2011. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (specjalność: Media, PR i Marketing) oraz Prawa i Administracji UAM w Poznaniu.

Prywatnie, od lat pasjonuje się fotografią, modą, nowymi mediami, socjologią mody i marketingiem. Nieustannie rozwija swoje pasje i zainteresowania przez liczne wyjazdy zagraniczne i uczestnictwo w polskich i europejskich forach dyskusyjnych na tematy związane ze współczesnym marketingiem i jego rolą w biznesie mody.

Punkt konferencji business inside fashion o content marketingu

Małgorzata
Olszewska

od ponad 4 lat w ecommerce, od 8 w handlu, od 14 w digitalu, odkąd pamięta w marketingu relacji. Odpowiedzialna za wdrożenie i prowadzenie sprzedaży internetowej Kazar i podejścia omnichannelowego w firmie. Patrzy na technologie i systemy przez pryzmat potrzeb Klienta, spójności komunikacji i wspólnego celu, jakim jest sprzedaż.

Jak tworzyć wartościowy content marketing w branży modowej

Katarzyna
Sekścińska

właścicielka firmy make me. Od ponad 10 lat związana z branżą modową jako manager, stylista i dyrektor kreatywny. Pracowała dla marek takich jak: Tommy Hilfiger, Pepe Jeans London, Footlocker czy Mystyle BOX. Z wykształcenia specjalista ds. PR i Coach. Jako wykładowca akademicki i trener współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową, Collegium da Vinci i firmą Attestor. Jej portfolio uzupełnia realizacja projektów i stylizacji m.in. dla artystów Universal Music Polska, Slow Fashion, młodych polskich projektantów, startupów, agencji kreatywnych i klientów indywidualnych. Współpracuje z jednymi z najlepszych ekspertów w branży. Wspólnie tworzą kolektyw niezależnych twórców, który jako jeden z nielicznych w Polsce, kompleksowo dba o wizerunek i strategię biznesową polskich projektantów i marek modowych.

Weź udział w jedynym wydarzeniu dotyczącym e-commerce idealnie dopasowanym do branży fashion!
Weź udział
Co otrzymasz zapisując się na Kongres?
udział w konferencji Business Inside Fashion
prestiżowy certyfikat uczestnictwa w wydarzeniu
możliwość konsultacji z wybitnymi specjalistami
pakiet materiałów konferencyjnych
Weź udział
Przy zgłoszeniach do 18 marca cena uczestnictwa wynosi 549 zł netto/os.

JAK SKORZYSTAĆ ZE ZNIŻKI 50 zł?
WPISZ KOD RABATOWY FASHION W POLU KODU RABATOWEGO I ZATWIERDŹ GO PRZYCISKIEM SPRAWDŹ.
Najczęściej zadawane pytania
  • Przy zgłoszeniach do 21 stycznia cena uczestnictwa wynosi 449 zł netto/os.
  • Przy zgłoszeniach do 18 lutego cena uczestnictwa wynosi 499 zł netto/os.
  • Przy zgłoszeniach do 18 marca cena uczestnictwa wynosi 549 zł netto/os.
  • Przy zgłoszeniach do 14 kwietnia cena uczestnictwa wynosi 599 zł netto/os.
Tak, można otrzymać dodatkowe rabaty przy zgłoszeniach mnogich z jednej instytucji:
  • 3 osób – organizator udzieli 10% rabatu,
  • 4 osób – organizator udzieli 15% rabatu,
  • 5 osób – organizator udzieli 20% rabatu,
  • powyżej 5 osób – możliwa jest indywidualna negocjacja cen uczestnictwa.
Rabaty za zgłoszenia mnogie udzielane są od ceny podstawowej konferencji i nie łączą się z innymi rabatami.Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 898.
Rabaty nie sumują się!
  • Przelew tradycyjny
    Podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma wysyłana do Zamawiającego w ciągu 3 dni od zgłoszenia.
  • Płatność dotpay
    Możliwa jest płatność online bezpośrednio po wypełnieniu formularza zgłoszenia.
    W przypadku dokonania płatności przed terminem konferencji faktura VAT zostanie wysłana w ciągu 14 dni od zaksięgowania wpłaty.
Tak, każda osoba/firma zgłaszająca się do udziału w wydarzeniu otrzyma fakturę.
Wszelkie zmiany dotyczące danych podanych do faktury należy wysłać drogą mailową pod adres BOK@forum-media.pl. Zmiany zostaną wprowadzone w ciągu 48 h.
Przed konferencją wysyłana jest do uczestników faktura proforma, którą można opłacić, ale nie jest to wymagane do udziału w konferencji. Kolejna faktura wysyłana jest po konferencji. Uczestnicy, którzy nie opłacili proformy, są zobowiązani do opłacenia faktury wysłanej po konferencji.
Za udział w konferencji można zapłacić na podstawie faktury proformy przed rozpoczęciem konferencji lub faktury VAT wysyłanej do uczestników po konferencji. Opłacenie proformy nie jest warunkiem koniecznym do udziału w konferencji.
Udział w konferencji można zgłaszać do 13 kwietnia 2018 r.
W ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia Organizatorowi formularza zgłoszenia, Zamawiający otrzyma potwierdzenie wpisania na listę uczestników konferencji. W przypadku braku odpowiedzi uczestnik proszony jest o kontakt z biurem organizatora pod nr tel.: 61 66 55 898
Tak, jest to możliwe. Organizator musi jednak otrzymać dane osoby zastępującej nie później niż 5 dni przed konferencją.
Uczestnik ma prawo zrezygnować z konferencji w terminie do 30 dni przed datą konferencji. Osoba, która zapisała się na konferencję i nie zrezygnowała z udziału w terminie do 30 dni przed datą konferencji, zostanie obciążona kosztami uczestnictwa, nawet jeśli nie wzięła udziału w wydarzeniu niezależnie od przyczyn, dla których nie dotarła na konferencję. Uczestnik, który nie wziął udziału w konferencji, otrzyma drukowane materiały konferencyjne oraz prezentacje multimedialne, na których udostępnienie zgodzi się prelegent.
Konferencja odbędzie się 14 kwietnia 2018 r. w Warszawie.
Przewidywany czas trwania konferencji: 9:30 - 17:00.
Patron merytoryczny:
Partnerzy:

Digital Knowledge Village
Puławska 457, 02-844 Warszawa

Napisz do nas wiadomość