0

wydrukowanych stron publikacji i czasopism

0

Uczestników szkoleń i konferencji

0

klientów z naszego kraju

0

klientów z 45 krajów świata

0

ekspertów tworzących nasze tytuły i występujących na konferencjach

0

osób pracujących na stałe w firmie

0

produktów w aktywnej sprzedaży

0

konferencji organizowanych rocznie

Historia Wydawnictwa

  • Rozpoczęcie działalności

    styczeń 1998
  • Pierwsza publikacja

    styczeń 1998
  • Pierwszy klient

    luty 1998
  • Utworzenie działu Administracja

    marzec 1998
  • Pierwsze oprogramowanie

    kwiecień 1998
  • Pierwszy zarobiony milion

    grudzień 1998
  • Powstanie czasopisma Monitor Zamówień Publicznych

    marzec 1999
  • Zmiana placówki na większą

    styczeń 2000
  • Utworzenie działu Medycyna

    czerwiec 2000
  • Utworzenie działu Technika

    sierpień 2000
  • Przeprowadzka do obecnej siedziby

    maj 2001
  • Zakup Wydawnictwa Weka

    grudzień 2002
  • Powstanie czasopisma Facility Manager  i utworzenie Pionu Czasopism Branżowych

    marzec 2003
  • Zdobycie nagrody Gazele Biznesu

    styczeń 2004
  • Zatrudnienie 100 osób

    grudzień 2005
  • Pierwszy kurs na płytach DVD

    styczeń 2007
  • Utworzenie działu Edukacja

    luty 2007
  • Pierwszy portal internetowy Nadzór pedagogiczny

    marzec 2007
  • Świętowanie 10-lecia firmy

    styczeń 2008
  • Powstanie czasopisma Głos Pedagogiczny

    wrzesień 2008
  • Zatrudnienie 200 osób

    grudzień 2009
  • Pierwsza konferencja

    marzec 2009
  • Powstanie czasopisma Praktyczna Fizjoterapia i Rehabilitacja

    styczeń 2010
  • Powstanie czasopisma Forum Stomatologii Praktycznej

    marzec 2011
  • Zdobycie nagrody Firma Przyjazna Klientowi

    styczeń 2012
  • Założenie pierwszej kampanii FB

    kwiecień 2014
  • Zakup Wydawnictwa Raabe

    październik 2014
  • Zakup tytułu Food Forum

    czerwiec 2015
  • Powstanie czasopisma Body Challenge

    grudzień 2015
  • Zdobycie po raz drugi nagrody Gazele Biznesu

    styczeń 2016
  • Zakup tytułu Kurier Fryzjerski

    marzec 2016
  • Zakup tytułu Nowa Sprzedaż

    wrzesień 2017
  • Zakup tytułu Mieszkanie i Wspólnota

    listopad 2017
  • Pierwszy produkt na rynek zagraniczny

    czerwiec 2017
  • Zatrudnienie 300 pracowników

    grudzień 2017
  • Świętowanie 20-lecia firmy

    styczeń 2018

Forum Media Group na świecie

Wybierz rok

Obszary naszej pracy

  • Administracja

    Dostarczanie aktualnej wiedzy z zakresu zamówień publicznych, zarządzania nieruchomościami, kontroli zarządczej czy pomocy społecznej – to misja rynku administracyjnego. Cenieni autorzy i redaktorzy dbają o najwyższą jakość merytoryczną publikacji, ale także ich praktyczność i przystępną formę - tak by ułatwić Państwu wykorzystywanie ich w miejscu pracy bądź domu.

  • Edukacja

    Portfolio publikacji edukacyjnych jest tak bogate, że z pewnością każdy pracownik oświaty znajdzie tytuł dedykowany jego stanowisku. Od wielu lat wydajemy publikacje z zakresu nauczania przedmiotów w szkołach, prowadzenia zajęć przedszkolnych czy terapii sensorycznej i zajęciowej oraz tytuły niezbędne kadrze zarządzającej w placówka oświatowych, logopedom czy pedagogom.

  • Technika

    Wsparcie w obszarze prawa budowlanego, przeglądu i kontroli budynków, BHP, PPOŻ, projektowania przestrzeni miejskiej czy utrzymania ruchu zapewniają publikacje z rynku technicznego. Programy na CD, portale internetowe, poradniki wymiennokartkowe czy czasopisma – dopasowane są odpowiednio do potrzeb i oczekiwań danej grupy zawodowej.

  • Medycyna

    Szybko rozwijający się rynek publikacji medycznych utwierdza nas o potrzebie wsparcia specjalistów z różnych dziedzin medycznych. Nasi autorzy dzielą się wiedzą i praktyką wśród lekarzy stomatologów, ginekologów, pediatrów, onkologów, weterynarzy, ale także fizjoterapuetów, dietetyków czy naturoterapeutów. Dynamika badań naukowych jest bardzo duża, dlatego naszą misją jest dostarczenie Państwu rzetelnych informacji pomocnych w codziennej praktyce.

  • Czasopisma branżowe

    Czasopisma branżowe to szereg praktycznych tytułów z wielu dziedzin i specjalizacji. Tematyka często wypełnia rynkową niszę i jest głównym źródłem wiedzy dla właścicieli firm, kadry kierowniczej czy specjalistów z róznych obszarów. Wśród najbardziej znanych tytułów można wymienić: Online Marketing, Nowa Sprzedaż, Flota, Business Hotel czy Outsorcing Magazine

  • Czasopisma hobbystyczne

    Dokładamy wszelkich starań, by prócz wiedzy zawodowej, mogli rozwijać Państwo także swoje pasje i zainteresowania (niezależnie od stopnia zaawansowania). Część naszych czasopism jest przygotowana w taki sposób, dzięki któremu mogą Państwo czerpać wiedzę od naszych specjalistów z obszarów żywienia, aktywności fizycznej czy behawiorystyki zwierząt.

Nasze Publikacje

  1. Publikacje wymiennokartkowe

    Publikacje w formie segregatora lub teczki pracy. Aktualizowane co najmniej raz na kwartał, uzupełniane płytami CD lub pendrive'ami. W zależności od grupy docelowej zawierają zapisy umowne, procedury administracyjne, sanitarne, a także procedury zajęć edukacyjnych, karty pracy, pomoce dydaktyczne. Niezbędne w urzędach, firmach, gabinetach oraz w codziennej pracy w szkole.

  2. Oprogramowanie

    Programy komputerowe, których najważniejszą część stanowią wzory, formularze, procedury i inne dokumenty zawarte na nośniku elektronicznym, wsparte drukowaną częścią opisową. Programy umożliwiają prowadzenie dokumentacji i szkoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami, są narzędziem do realizacji standardów kontroli, dostarczają niezbędne szablony dokumentów.

  3. Czasopisma

    Czasopisma branżowe w formie miesięczników, dwumiesięczników lub kwartalników. Treści przygotowywane są przez ekspertów wybranych dziedzin oraz specjalistów-praktyków. Skierowane do wybranych grup zawodowych – nauczycieli, lekarzy, przedsiębiorców i wielu innych oraz ukierunkowanych hobbystycznie na dany zakres tematyczny.

  4. Portale

    Kompendium materiałów dla wybranej branży na platformach edukacyjnych w formie elektronicznej. W ramach portalu filmy instruktażowe, wykłady on-line, bazy wiedzy, porady i szczegółowe propozycje rozwiązań. Dzięki dostępowi przez serwis internetowy treści są zawsze aktualne, a dostęp możliwy z każdego miejsca.

  5. Eventy i wydarzenia

    Wydarzenia o charakterze kongresowym, konferencyjnym, szkoleniowym i wystawienniczym. Około 100 konferencji rocznie organizowanych przez Forum Media Polska w największych polskich miastach.

  6. Kursy edukacyjne

    Programy edukacyjne obejmują pakiety płyt z filmami instruktażowymi. W szkoleniowej formule prezentowane są metody diagnostyczne, techniki pracy i opisy zabiegów dla branży medycznej i weterynaryjnej.

  7. Seminaria

    Cykliczne wykłady w formie szkoleń on-line (webinarów) dla wybranej grupy docelowej, prezentowane przez ekspertów w swoich dziedzinach.

Zobacz, jak zmieniały się nasze produkty w ciągu minionych 20 lat.

Czy wiesz, że wydaliśmy do tej pory ponad 350 publikacji sprofilowanych tematycznie dla konkretnych grup odbiorców – specjalistów poszukujących możliwości ustawicznego rozwoju, inspiracji i realnego wsparcia w codziennej pracy?

Kształt i rozwój merytoryczny naszych tytułów to efekt ścisłej współpracy, konsultacji i rekomendacji uznanych w swoich dziedzinach ekspertów.

Zapoznaj się z nagraniem, poznaj historię naszych tytułów!

20 lat W obiektywie

Poznaj Publikacje

Branża

Medyczna i Prozdrowotna

Sprawdź

Branża

Techniczna
 

Sprawdź

Branża

Administracja
 

Sprawdź

Branża

Edukacja
 

Sprawdź